Mekaniske klokker er meir unøyaktige enn moderne klokker. Dette er grunnen til at me frå gammalt av seier halv, kvart over, fem på og så vidare, i staden for til dømes nitten trettisju, slik ein seier det i kringkastinga.
Klokkeentusiastar bryr seg lite om presisjonen sjølve tidsmålinga. For dei er det å smykka seg med finmekanisk handverk det sentrale. Ei omtrentleg tid er godt nok. Er det kanskje jamvel litt bra å ha ei unøyaktig klokke? Nokre folk er kanskje av typen som vert stressa av dette, men det kan vel også tenkjast at ein får eit meir avslappa forhold til tida når det ikkje heile tida skal vera på sekundet presist. Ein signaliserer at det er verda som må venta, og ikkje ein sjølv.
Legg att eit svar